Mroczek dyrektorem kreatywnym, Błachut senior art directorem w agencji oS3

Marcin Mroczek (z lewej) i Andrzej Błachut od 17 lat pracują w duecie (fot. materiały prasowe)
Do agencji oS3 dołączył kreatywny duet z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży – Marcin Mroczek, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego oraz Andrzej Błachut jako senior art director.
Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny i senior copywriter, przez lata kierował zespołami kreatywnymi w takich agencjach jak 2012 Agency, Freundschaft, Havas czy Ogilvy. W ostatnim czasie, jako dyrektor kreatywny w 2012 Agency, odpowiadał za obsługę Grupy Żywiec.
Od 17 lat pracuje w duecie z Andrzejem Błachutem, senior art directorem. Wspólnie tworzyli kampanie m.in. dla marek Canal+, Lotos czy Pudliszki.
Czytaj też: Za dwa tygodnie rusza nowy serwis TVN 24+. Zniknie marka TVN 24 Go
Mroczek i Błachut odpowiadają za wprowadzenie na rynek marek takich jak Plush, 36i6, Canal+ Online oraz Viaplay, a także za rebranding NC+ i Grupy Polsat Plus, obejmujący marki Plus, Polsat i Polsat Box.
Ich dorobek został wielokrotnie nagrodzony w konkursach branżowych – łącznie zdobyli ponad 30 nagród, w tym Złote, Srebrne i Brązowe statuetki KTR, a także nagrody Effie.
(KAP, 11.04.2025)
