Za dwa tygodnie rusza nowy serwis TVN 24+. Zniknie marka TVN 24 Go

TVN 24+ zaoferuje dwa pakiety subskrypcyjne - z reklamami oraz bez reklam (fot. materiały prasowe)
W czwartek 24 kwietnia wystartuje serwis subskrypcyjny TVN 24+, który ma być rozszerzeniem portalu Tvn24.pl. Po sześciu latach znika marka TVN 24 Go.
"Nowa odsłona portalu Tvn24.pl oraz start TVN 24+ są częścią i kolejnym rozdziałem w długofalowej strategii digitalowej TVN" – wyjaśnia w komunikacie Katarzyna Kieli, president & managing director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.
TVN 24+ z treściami TVN 24 Go i artykułami premium
"TVN 24+ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, oferując im bogactwo treści w jednym, łatwo dostępnym ekosystemie. Jednocześnie gwarantując dziennikarstwo najwyższej próby, dostosowane do potrzeb odbiorcy cyfrowego" – dodaje Kieli.
Czytaj też: Business Insider: Michał Sołowow wycofał się z planów zakupu TVN
Użytkownicy znajdą w TVN 24+ zarówno live streamy, formaty wideo, jak i podcasty, artykuły oraz artykuły w wersji audio.
Do serwisu przeniesione zostaną treści TVN 24 Go (TVN 24 i TVN 24 BiS wraz z biblioteką programów) oraz artykuły Premium z Tvn24.pl.
Jak zapowiada TVN Warner Bros. Discovery, TVN 24+ zapewni nowoczesną formę i wygodne funkcjonalności. Materiały mają być łatwo przełączalne pomiędzy audio a wideo, użytkownik będzie mógł dostosowywać prędkość ich odtwarzania, a także kontynuować oglądanie na różnych urządzeniach.
Dwa pakiety subskrypcyjne
Dodatkowo, w ramach pakietu, wszystkie artykuły na portalu Tvn24.pl będzie można zarówno przeczytać, jak i odsłuchać w wersji audio.
Czytaj też: Debata wyborcza Republiki bez Rafała Trzaskowskiego i Magdaleny Biejat
TVN 24+ zaoferuje dwa pakiety subskrypcyjne – z reklamami oraz bez reklam (na razie nie podano ich cen). Migracja subskrybentów TVN24 Go do TVN 24+ odbędzie się bez zmiany ich dotychczasowych umów, automatycznie do pakietu bez reklam. Usługa TVN 24 Go działa od końca maja 2019 roku, obecnie miesięczna subskrypcja kosztuje 15 zł.
Startowi TVN24+ towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu TVN Warner Bros. Discovery. Kampania obejmuje działania zarówno w mediach własnych, jak i zewnętrznych. Działania obejmą m.in. radio, prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej.
Czytaj też: Wyniki oglądalności "Kwiatków polskich" Kasi i Markowskiego w TVP Info
(KOZ, 09.04.2025)
