Komputronik z rebrandingiem i nową platformą komunikacji

Główną osią kampanii są działania wizerunkowe prezentujące zmianę strategii Komputroniku (screen: YouTube/Komputronik)
Dystrybutor elektroniki Komputronik uruchomił nową platformę komunikacyjną spółki Radość z Technologii, której towarzyszy premiera nowego logo i identyfikacji wizualnej marki.
Wprowadzenie nowej platformy następuje wraz z ogólnopolską kampanią marketingową, której główną osią są działania wizerunkowe prezentujące zmianę strategii Komputroniku. Działania są prowadzone w digitalu, social mediach oraz w kanałach własnych marki.
Czytaj też: Reklama Pyralginy "zainspirowana" spotem Ibupromu RR sprzed kilku lat
Za przygotowanie i realizację pełni działań promocyjnych jest odpowiedzialny wewnętrzny dział marketingu Komputroniku, na którego czele stoi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR.
(KAP, 30.08.2022)
