Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komputronik z rebrandingiem i nową platformą komunikacji

Główną osią kampanii są działania wizerunkowe prezentujące zmianę strategii Komputroniku (screen: YouTube/Komputronik)

Dystrybutor elektroniki Komputronik uruchomił nową platformę komunikacyjną spółki Radość z Technologii, której towarzyszy premiera nowego logo i identyfikacji wizualnej marki.

Wprowadzenie nowej platformy następuje wraz z ogólnopolską kampanią marketingową, której główną osią są działania wizerunkowe prezentujące zmianę strategii Komputroniku. Działania są prowadzone w digitalu, social mediach oraz w kanałach własnych marki.

Czytaj też: Reklama Pyralginy "zainspirowana" spotem Ibupromu RR sprzed kilku lat

Za przygotowanie i realizację pełni działań promocyjnych jest odpowiedzialny wewnętrzny dział marketingu Komputroniku, na którego czele stoi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR.

(KAP, 30.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.