Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rebranding Digitree Group. Ma podkreślać zmiany w firmie

Nowa identyfikacja wizualna – połączenie czerni i żółci – odzwierciedlać ma technologiczny charakter i energię marki

Grupa technologiczno-marketingowa Digitree Group realizuje rebranding obejmujący logo, identyfikację wizualną i stronę internetową.

Wprowadzenie nowego wizerunku kończy transformację rozpoczętą w 2024 roku. Nowa identyfikacja wizualna – połączenie czerni i żółci – odzwierciedlać ma technologiczny charakter i energię marki. Firma informuje, że to wizualny symbol wewnętrznej transformacji: nowej strategii, zintegrowanego modelu biznesowego i wzmocnionego zespołu zarządzającego.

"Rebranding nie jest dla nas celem samym w sobie. To punkt, w którym symbolicznie zamykamy okres porządkowania i przechodzimy w tryb skalowania. Chcemy rosnąć szybciej niż rynek, wspierając klientów kompleksowo – od strategii po efekty biznesowe" – podkreśla w komunikacie Przemysław Marcol, członek zarządu Digitree Group.

Digitree to zintegrowana grupa martech, która łączy kompetencje agencyjne, e-commerce, performance i data-driven marketing w jednym modelu operacyjnym, opartym na automatyzacji i sztucznej inteligencji. Rebranding podkreśla zmianę strukturalną – przekształcenie z klasycznej grupy holdingowej w branded house z silną marką parasolową Digitree i zintegrowanymi submarkami. To kluczowy element strategii na lata 2025-2027, której celem jest przyspieszenie wzrostu, ekspansja w obszarach martech, AI i digital oraz dalsza konsolidacja rynku. 

Nowy wizerunek marki został wprowadzony jednocześnie z premierą strony internetowej Digitree.pl. Koncept marki został przygotowany przez designera Remigiusza Dymka i rozwinięty przez wewnętrzny zespół Digitree Group w platformę komunikacji. Wdrożenie koordynował dział marketingu i komunikacji korporacyjnej spółki we współpracy z siostrzaną agencją Euvic Digital.

Czytaj też: W prime time Polsat prowadzi w grupie ogólnej, a TVN – w komercyjnej

(AMS, 07.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.