W prime time Polsat prowadzi w grupie ogólnej, a TVN – w komercyjnej
Polsat w prime time w grupie ogólnej zwiększył udział z 7,11 proc. do 8,21 proc. (fot. materiały prasowe)
W prime time (godz. 18–23) najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia ma Polsat. W grupie komercyjnej 16–59 prowadzi TVN.
Z danych Nielsen Media za okres od 1 września do 30 października w grupie ogólnej w prime time wynika, że Polsat notował średnio 8,21 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 7,11 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Udział TVN wzrósł z 7,8 proc. do 8,13 proc., a TVP 2 – z 6,9 proc. do 7,06 proc. Z kolei TVP 1 zanotował spadek z 7,68 proc. do 6,94 proc.
Czytaj też: Krzysztof Stanowski o starcie telewizji i portalu Kanału Zero. "Chcemy wejść z buta"
Dalej w prime time były:
- Republika – 5,44 proc. (wzrost z 4,32 proc.),
- TV 4 – 4,48 proc. (wzrost z 4,16 proc.),
- TV Puls – 4,05 proc. (wzrost z 3,71 proc.),
- TVN 24 – 3,55 proc. (spadek z 4,72 proc.),
- TVN Siedem – 2,58 proc. (wzrost z 2,41 proc.)
- i TV 6 – 1,68 proc. (spadek z 1,96 proc.).
W grupie komercyjnej 16–49 liderem był TVN, który w prime time miał 9,22 proc. (wzrost z 9,13 proc.). Polsat poprawił wynik z 7,46 proc. do 8,51 proc., a TVP 2 – z 5,4 proc. do 5,65 proc. Udział TVP 1 wyniósł 4,92 proc. (spadek z 5,28 proc.). Za Jedynką znalazł się TV Puls – 4,64 proc. (wzrost z 4,3 proc.).
W TOP 10 stacji w prime time znalazły się jeszcze:
- TV 4 – 4,28 proc. (wzrost z 4,14 proc.),
- TVN Siedem – 3,73 proc. (wzrost z 3,26 proc.),
- Republika – 3,34 proc. (wzrost z 2,02 proc.),
- TTV – 2,22 proc. (spadek z 2,81 proc.)
- i TVN 24 – 1,99 proc. (spadek z 2,87 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Nowy "Press": Antoni Słodkowski, bracia Karnowscy, Szymon Hołownia i AI
(KOZ, 03.11.2025)










