Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W zakładaniu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych bierze udział ponad 20 firm

Klubu Producentów reklamowych działający przy SAR zostanie zamknięty

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych, choć formalnie jest już zarejestrowane, to jego działalność zostanie ogłoszona dopiero po wakacjach.

Prace nad powołaniem do życia Stowarzyszenia Producentów Reklamowych ruszyły w grudniu. Choć jest już formalnie zarejestrowane, to informacje o członkach stowarzyszenia i zarządzie mają być ogłoszone dopiero po wakacjach.

Czytaj też: Empik startuje z nową platformą komunikacji

O kwestiach związanych z nowym podmiotem decydują przedstawiciele branży produkcyjnej podczas spotkań założycielskich. Bierze w nich udział ponad 20 firm produkcyjnych. W założeniu SPR ma być organizacją łatwiej dostępną dla branży niż był Klub Producentów Reklamowych, który działał w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

– Po wakacjach, być może we wrześniu, ogłosimy we wspólnym komunikacie ze Stowarzyszeniem Producentów Reklamowych, które projekty będziemy prowadzić dalej wspólnie, a które przechodzą do nowej organizacji – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR. – To będzie oficjalny moment, kiedy KPR zakończy działanie, a jej funkcje przejmie SPR – dodaje.

– KPR formalnie istnieje, ale od dawna nie działa. Jego oficjalne zamknięcie wymaga podpisania kilku dokumentów i to lada moment nastąpi – doprecyzowuje Jarosław Gajewski, prezes Lemon Film Studio.

Czytaj też: Maciej Nakielski odchodzi z Ekstraklasy, będzie promował kanał Foot Truck

Pod koniec listopada sześć z siedmiu firm członków Klubu Producentów Reklamowych SAR zdecydowało o wystąpieniu z niego. Poszło o brak stanowiska KPR w sprawie  członka klubu – firmy Papaya Films. Pod koniec października na profilu instagramowym Jana Śpiewaka pojawiła się lista zarzutów dotyczących nieprzestrzegania w tej firmie Kodeksu pracy, opartych na wypowiedziach anonimowych użytkowników internetu.

Powstały w 2018 roku Klub Producentów Reklamowych SAR zrzeszał polskie domy produkcyjne spełniające określone kryteria członkowskie dotyczące bezpieczeństwa, jakości i efektywności pracy produkcyjnej. Do KPR należały: Dynamo, Graffiti, Lemon, Lucky Luciano, Oto, Papaya i Watchout.

Czytaj też: Ministerstwo Zdrowia chce promować higienę psychiczną wśród dzieci i młodzieży

(AMS, 03.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.