Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W zakładaniu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych bierze udział ponad 20 firm

Klubu Producentów reklamowych działający przy SAR zostanie zamknięty

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych, choć formalnie jest już zarejestrowane, to jego działalność zostanie ogłoszona dopiero po wakacjach.

Prace nad powołaniem do życia Stowarzyszenia Producentów Reklamowych ruszyły w grudniu. Choć jest już formalnie zarejestrowane, to informacje o członkach stowarzyszenia i zarządzie mają być ogłoszone dopiero po wakacjach.

Czytaj też: Empik startuje z nową platformą komunikacji

O kwestiach związanych z nowym podmiotem decydują przedstawiciele branży produkcyjnej podczas spotkań założycielskich. Bierze w nich udział ponad 20 firm produkcyjnych. W założeniu SPR ma być organizacją łatwiej dostępną dla branży niż był Klub Producentów Reklamowych, który działał w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

– Po wakacjach, być może we wrześniu, ogłosimy we wspólnym komunikacie ze Stowarzyszeniem Producentów Reklamowych, które projekty będziemy prowadzić dalej wspólnie, a które przechodzą do nowej organizacji – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR. – To będzie oficjalny moment, kiedy KPR zakończy działanie, a jej funkcje przejmie SPR – dodaje.

– KPR formalnie istnieje, ale od dawna nie działa. Jego oficjalne zamknięcie wymaga podpisania kilku dokumentów i to lada moment nastąpi – doprecyzowuje Jarosław Gajewski, prezes Lemon Film Studio.

Czytaj też: Maciej Nakielski odchodzi z Ekstraklasy, będzie promował kanał Foot Truck

Pod koniec listopada sześć z siedmiu firm członków Klubu Producentów Reklamowych SAR zdecydowało o wystąpieniu z niego. Poszło o brak stanowiska KPR w sprawie  członka klubu – firmy Papaya Films. Pod koniec października na profilu instagramowym Jana Śpiewaka pojawiła się lista zarzutów dotyczących nieprzestrzegania w tej firmie Kodeksu pracy, opartych na wypowiedziach anonimowych użytkowników internetu.

Powstały w 2018 roku Klub Producentów Reklamowych SAR zrzeszał polskie domy produkcyjne spełniające określone kryteria członkowskie dotyczące bezpieczeństwa, jakości i efektywności pracy produkcyjnej. Do KPR należały: Dynamo, Graffiti, Lemon, Lucky Luciano, Oto, Papaya i Watchout.

Czytaj też: Ministerstwo Zdrowia chce promować higienę psychiczną wśród dzieci i młodzieży

(AMS, 03.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.