W zakładaniu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych bierze udział ponad 20 firm
Klubu Producentów reklamowych działający przy SAR zostanie zamknięty
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych, choć formalnie jest już zarejestrowane, to jego działalność zostanie ogłoszona dopiero po wakacjach.
Prace nad powołaniem do życia Stowarzyszenia Producentów Reklamowych ruszyły w grudniu. Choć jest już formalnie zarejestrowane, to informacje o członkach stowarzyszenia i zarządzie mają być ogłoszone dopiero po wakacjach.
Czytaj też: Empik startuje z nową platformą komunikacji
O kwestiach związanych z nowym podmiotem decydują przedstawiciele branży produkcyjnej podczas spotkań założycielskich. Bierze w nich udział ponad 20 firm produkcyjnych. W założeniu SPR ma być organizacją łatwiej dostępną dla branży niż był Klub Producentów Reklamowych, który działał w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
– Po wakacjach, być może we wrześniu, ogłosimy we wspólnym komunikacie ze Stowarzyszeniem Producentów Reklamowych, które projekty będziemy prowadzić dalej wspólnie, a które przechodzą do nowej organizacji – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR. – To będzie oficjalny moment, kiedy KPR zakończy działanie, a jej funkcje przejmie SPR – dodaje.
– KPR formalnie istnieje, ale od dawna nie działa. Jego oficjalne zamknięcie wymaga podpisania kilku dokumentów i to lada moment nastąpi – doprecyzowuje Jarosław Gajewski, prezes Lemon Film Studio.
Czytaj też: Maciej Nakielski odchodzi z Ekstraklasy, będzie promował kanał Foot Truck
Pod koniec listopada sześć z siedmiu firm członków Klubu Producentów Reklamowych SAR zdecydowało o wystąpieniu z niego. Poszło o brak stanowiska KPR w sprawie członka klubu – firmy Papaya Films. Pod koniec października na profilu instagramowym Jana Śpiewaka pojawiła się lista zarzutów dotyczących nieprzestrzegania w tej firmie Kodeksu pracy, opartych na wypowiedziach anonimowych użytkowników internetu.
Powstały w 2018 roku Klub Producentów Reklamowych SAR zrzeszał polskie domy produkcyjne spełniające określone kryteria członkowskie dotyczące bezpieczeństwa, jakości i efektywności pracy produkcyjnej. Do KPR należały: Dynamo, Graffiti, Lemon, Lucky Luciano, Oto, Papaya i Watchout.
Czytaj też: Ministerstwo Zdrowia chce promować higienę psychiczną wśród dzieci i młodzieży
(AMS, 03.08.2022)