Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Czas uporządkować rynek" – deklarują przedstawiciele branży produkcyjnej w najnowszym dodatku "Press"

Dodatek „Studia produkcyjne, postprodukcyjne, dźwiękowe i animacji” w najnowszym numerze magazynu "Press". W sprzedaży już od 4 maja

Dodatek specjalny "Studia produkcyjne, postprodukcyjne, dźwiękowe i animacji" publikujemy w najnowszym wydaniu magazynu „Press”. Menedżerowie i eksperci recenzują obecną sytuację na rynku.

W poświęconej studiom sekcji prezentujemy najlepsze firmy branży – w profilach 22 firm produkcyjnych zawarte są m.in. najciekawsze realizacje, zasoby, klienci, dane kontaktowe czy informacje o zespole. Następnie zastanawiamy się nad wyzwaniami, z jakimi muszą mierzyć się menedżerowie. 

  • „Dość już szarych stref pomiędzy różnymi grupami zawodowymi, zaangażowanymi w proces produkcji Chcemy działać według jasnych i klarownych zasad, które wspólnie wypracujemy i będziemy respektować” – przedstawiciele firm produkcyjnych zrzeszonych w nowym Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych mówią otwarcie także o nieprawidłowościach na rynku. Wszyscy deklarują, że chcą działać, choć nie wszyscy wierzą w tego działania efekty.

  • Rynek firm produkcyjnych w Polsce jest bardzo zróżnicowany – od potężnych holdingów, do jednoosobowych firm. Przyjęły one rożne strategie rozwoju, ale – zdaniem branży – miejsce jest dla wszystkich. Czy dla klientów wielkość ma znaczenie?

  • "Na początku – niepewność. Nie wiedzieliśmy, co się wydarzy, ale to była taka ludzka niepewność, która ostatecznie nie miała jednak przełożenia na biznes" – przedstawiciele branży podsumowują wpływ wojny w Ukrainie na działalność produkcyjną w Polsce.

  • Wirtualna produkcja i wykorzystywanie AI w postprodukcji pozwalają realizować skomplikowane projekty o wiele szybciej i często taniej niż tradycyjnymi metodami. Dają też atrakcyjne możliwości wyróżnienia się wśród działających w branży podmiotów.

„Studia produkcyjne, postprodukcyjne, dźwiękowe i animacji” to także wywiady z ludźmi z branży:

  • „Każdy projekt jest wyzwaniem, jest ciekawy, inny. I każdy można zrealizować na wiele sposobów, zmieścić się w budżecie, ale też zapewnić mu jak najwyższą jakość” – zapewnia Marcin Dworucha, managing director, producer & partner F25, AdMan 2022 w kategorii Studia produkcyjne.

  • „Najbardziej lubię początki realizacji projektu. Prace koncepcyjne. Dobór twórców – reżysera, scenografa, w czym, jak mi się wydaje, jestem dobra” – mówi Marysia Surzycka, pierwsza Ad Wo/Man 2022 w kategorii Young.

Dodatek „Studia produkcyjne, postprodukcyjne, dźwiękowe i animacji” w najnowszym numerze magazynu "Press". W sprzedaży już od 4 maja.

W wersji elektronicznej dodatek można pobrać pod tym linkiem. Polecamy.

(04.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.