Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 26, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aleksandra Karkosa dołącza do studia F25 w roli producentki. Współtworzyła m.in. "Top Chef" i "Hell's Kitchen"

Aleksandra Karkosa pracowała jako freelancerka, realizując kampanie reklamowe (fot. materiały prasowe)

Aleksandra Karkosa, producentka filmowa i kierowniczka produkcji, dołączyła do zespołu produkcyjnego F25.

Karierę rozpoczynała w produkcji telewizyjnej, pracując przy współtworzeniu programów telewizyjnych, m.in.: "Top Chef", "Hell's Kitchen", "Must Be the Music", "Got to Dance", "Super Pies", "Zatrzymaj Chwilę" i wielu innych.

Czytaj też: Katarzyna Jaroszyńska z TVN w podcaście Castoramy. Premiera 25 września

W ciągu ostatnich trzech lat Aleksandra Karkosa pracowała jako freelancerka, realizując kampanie reklamowe dla m.in. takich marek, jak: YES, H&M, Betclic, Pepsi, Mirinda, Rocket Jobs, Mastercard, Delio, Żabka, Belvedere, Electrolux, Adidas, BNP Paribas, Converse.

W portfolio Karkosy są także teledyski dla takich artystów, jak Mata, Karaś&Rogucki, PRO8L3M&BRODKA, Pezet&Jimek, a także sesje zdjęciowe.

Czytaj też: Daniel Białoszewski odszedł z Peppermint do zespołu agencji FCB&theMilkman

(AMS, 26.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.