Empik startuje z nową platformą komunikacji
(screen Youtube.com/Empik)
Empik startuje z nową platformą komunikacji i claimem marki "Wszystko w temacie”. Autorem idei kreatywnej jest agencja Plej.
Platforma kreatywna "Wszystko w temacie” pokazuje, że Empik to nie tylko salony kojarzone z książkami, muzyką czy grami, ale i sklep online - marketplace, który oferuje 3,5 mln produktów z 20 kategorii. "Wszystko w temacie” ma podkreślać, że Empik jest przestrzenią nowoczesną i otwartą, dla każdego i dla wszystkich.
Hasło „Wszystko w temacie” stać się ma integralną częścią wszystkich kolejnych kampanii Empiku i stanowić punkt wyjścia do opowiadania o ofercie, promocjach, okazjach w ramach sezonów handlowych czy wydarzeń wizerunkowych - np. Wszystko w temacie kultury jazdy, Wszystko w temacie pasji i pracy.
Nowa kampania wizerunkowa wystartowała 1 sierpnia i w drugiej połowie miesiąca przejdzie w komunikację sezonu Back To School. Obejmuje: telewizję, platformy digital, citylighty oraz social media. Ponadto kreacje "Wszystko w temacie powrotu do szkoły" prezentowane są na nośnikach w ponad 300 salonach Empik - m.in. na banerach w witrynach, nakładkach na bramki i tabliczkach regałowych, a także na stronie Empik.com i w aplikacji mobilnej Empik.
Opiekę kreatywną i strategiczną nad kampanią sprawuje agencja kreatywna Plej, za produkcję spotu wizerunkowego odpowiada dom produkcyjny Neverest Poland, a za postprodukcję - studio Kluski Lane. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dentsu.
(AMS, 02.08.2022)