Mindshare numerem 1 wśród sieci agencji mediowych w rankingu WARC Media 100
To trzecie zwycięstwo z rzędu (fot. materiały prasowe)
Sieć Mindshare (GroupM/WPP) po raz trzeci z rzędu zajęła pierwsze miejsce wśród globalnych sieci agencji mediowych w rankingu WARC Media 100.
Mindshare została wybrana najlepszą siecią agencji na świecie, szanghajskie biuro agencji otrzymało nagrodę dla najlepszego biura agencyjnego, grupa holdingowa, do której należy sieć - WPP - po raz piąty z rzędu zdobyła pierwsze miejsce w swojej kategorii, a Unilever (klient Mindshare) wygrał nagrodę dla "najlepszego właściciela marki".
Sieć Mindshare w marcu 2022 roku znalazła się w pierwszej trójce Barometru Nowego Biznesu dla Sieci Mediowych COMvergence 2021. W tym samym badaniu GroupM plasowało się na drugim miejscu na świecie pod względem nowych przedsięwzięć netto i na pierwszym w regionie Azji, Australii i Oceanii (APAC) oraz Ameryce Łacińskiej.
WARC Media 100 to ranking podsumowujący najczęściej nagradzane kampanie reklamowe. W rankingu brane są pod uwagę branżowe nagrody rozdawane na całym świecie.
(KAP, 18.03.2022)