GroupM z Biedronką w pierwszej komercyjnej kampanii GPW DAI

Kampania prowadzona jest na antenie TV Puls (fot. materiały prasowe)
GroupM i agencja Wavemaker, we współpracy z marką Biedronka (Jeronimo Martins Polska), przygotowały pierwszą komercyjną kampanię Advanced TV z wykorzystaniem platformy GPW DAI.
Kampania Biedronki, prowadzona w TV Puls, kierowana jest do użytkowników sieci kablowej Korbank, z zawężeniem do obszarów geograficznych z nadreprezentacją grupy docelowej (po uwzględnieniu dodatkowych parametrów targetowania). Po raz pierwszy w Polsce dynamiczna podmiana reklam odbywa się na dekoderach kablowo-satelitarnych. Do tej pory DAI działała w technologii HbbTV (w kanałach TVN) i w streamingu kanałów (na platformach Player i WP Pilot).
GPW DAI to platforma transakcyjna dynamicznej podmiany reklam telewizyjnych.
GroupM i Mindshare realizowały pierwsze w Polsce komercyjne kampanie Addressable TV, w kanałach Grupy TVN w pierwszym kwartale 2022 roku.
Addressable TV pozwala na emisję różnych reklam w ramach tego samego bloku reklamowego, dopasowanych do indywidualnych charakterystyk odbiorców.
(KAP, 12.12.2024)
