Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GroupM z Biedronką w pierwszej komercyjnej kampanii GPW DAI

Kampania prowadzona jest na antenie TV Puls (fot. materiały prasowe)

GroupM i agencja Wavemaker, we współpracy z marką Biedronka (Jeronimo Martins Polska), przygotowały pierwszą komercyjną kampanię Advanced TV z wykorzystaniem platformy GPW DAI.

Kampania Biedronki, prowadzona w TV Puls, kierowana jest do użytkowników sieci kablowej Korbank, z zawężeniem do obszarów geograficznych z nadreprezentacją grupy docelowej (po uwzględnieniu dodatkowych parametrów targetowania). Po raz pierwszy w Polsce dynamiczna podmiana reklam odbywa się na dekoderach kablowo-satelitarnych. Do tej pory DAI działała w technologii HbbTV (w kanałach TVN) i w streamingu kanałów (na platformach Player i WP Pilot).

GPW DAI to platforma transakcyjna dynamicznej podmiany reklam telewizyjnych.

GroupM i Mindshare realizowały pierwsze w Polsce komercyjne kampanie Addressable TV, w kanałach Grupy TVN w pierwszym kwartale 2022 roku.

Addressable TV pozwala na emisję różnych reklam w ramach tego samego bloku reklamowego, dopasowanych do indywidualnych charakterystyk odbiorców.

(KAP, 12.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.