Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Alessandro Beda dyrektorem ds. innowacji marketingowych i marek własnych w Biedronce

Alessandro Beda powrócił do Biedronki po dwóch latach (fot. materiały prasowe)

Alessandro Beda objął stanowisko dyrektora ds. innowacji marketingowych i pozycjonowania marek własnych w sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska).

Do Biedronki powrócił po dwóch latach, które spędził w Grupa Eurocash, ostatnio na stanowisku private brand managing director. W latach 2019-2022 pracował w Jeronimo Martins na stanowiskach loyalty, digital & innovation director i commercial director.

Czytaj też: Maciej Wojciechowski awansował na stanowisko head of trading CE w TikToku

Wcześniej był członkiem zarządu giełdowej spółki tworzącej grupę kapitałową KCI SA, dyrektorem, digital transformation strategy lead CEE w spółce PwC Polska, chief design officerem w Vershold Group, executive creative directorem i partnerem w Duda Polska i Duda Portugal, senior art directorem w DraftFCB Portugal i art directorem w McCann Worldgroup w Portugalii, art directorem w Synapsys, Grupo Newcomm, Agil Publicidade oraz Integra w Brazylii.

(MS, 06.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.