Dove i Rossman w kampanii oddają głos pokoleniu Z
Za koncepcję kreatywną, strategię i produkcję odpowiada That One Agency (fot. materiały prasowe)
Dove i Rossmann wystartowały z nową kampanią "Piękna Generacja", w której oddają głos pokoleniu Z.
Projekt "Piękna Generacja" adresowany jest do osób w wieku 16-26 lat. W ramach kampanii powstaną zarówno zdjęcia, jak i film dokumentalny, które mają pokazać różne spojrzenia na piękno z perspektywy nie tylko młodego pokolenia, lecz także twórców reprezentujących starsze generacje.
Aby wziąć udział w projekcie, trzeba zalogować się w aplikacji Rossmann PL i wysłać zgłoszenie, z których wybranych zostanie 16 laureatów – bohaterów kampanii. Spójnie z koncepcją projektu w materiałach promujących rekrutację zobaczymy przedstawicieli generacji Z uchwyconych w obiektywie Małgorzaty Turczyńskiej. Sesję zdjęciową realizować będzie fotografka Anna Musiałówna, a film dokumentalny powstanie w wyniku pracy duetu reżyserskiego Heleny Ganjalyan i Bartosza Szpaka.
Za koncepcję kreatywną, strategię i produkcję odpowiada That One Agency. Planowaniem mediów zajmuje się Mindshare, a działania komunikacyjne prowadzi agencja Yellowcups.
(KAP, 12.09.2025)










