Tomasz Fornal motywuje w kampanii Rexony

Tomasz Fornal będzie angażować fanów w mediach społecznościowych (fot. materiały prasowe)
Startuje kampania Rexony (Unilever), w której Tomasz Fornal, zawodnik polskiej reprezentacji w siatkówce, ma motywować i dawać pewność siebie.
Kampania realizowana jest pod hasłem: "Nie czekaj na potem, działaj teraz!" i ma przypominać, że produkty Rexona zapewniają skuteczną ochronę przed potem i nieprzyjemnym zapachem.
Tomasz Fornal nie tylko pojawi się w materiałach promocyjnych, ale będzie też angażować fanów w mediach społecznościowych. Na dużą skalę mają być wykorzystywane także formaty DOOH, które pojawią się w największych miastach Polski.
Współpraca z Fornalem to kolejny krok w wykorzystaniu siatkówki do promocji marki. Oprócz współpracy z PZPS, Rexona planuje rozwijać indywidualne partnerstwa z kluczowymi postaciami siatkówki.
Za opracowanie i wdrożenie nowej kampanii odpowiada agencja 2012. Współpracą z
Fornalem i influencerami zajęło się Lettly, a zakup nośników mediowych
zrealizowała firma Mindshare.
(AMS, 14.03.2025)
