Joanna Juszczak, Paula Gurgul i Marta Nagórska awansowały w 2012 Agency
Joanna Juszczak, Paula Gurgul i Marta Nagórska mają nowe zadania w 2012 Agency (fot. materiały prasowe)
2012 Agency rozbudowuje struktury operacyjne. Zmiany mają na celu uporządkowanie i wzmocnienie kluczowych obszarów: finansów, new business oraz zarządzania projektami i zespołami.
Joanna Juszczak, dotychczas account director, została group account business director. Poza zarządzaniem i wsparciem operacyjnym zespołu client service do jej nowych obowiązków należeć będzie także kontrola przychodów i kosztów, jak i negocjacje kosztów oraz umów w ramach projektów prowadzonych przez agencję.
Paula Gurgul, również account director, awansowała na stanowisko business growth director. Zarządza realizacją celów new business oraz dystrybucją projektów przetargowych na zespoły w agencji, pełni funkcję pierwszego kontaktu w obszarze pozyskiwania klientów oraz prowadzi procesy RFI i przetargowe. W zakresie jej odpowiedzialności znajduje się także identyfikacja możliwości rozwoju współpracy z obecnymi klientami agencji.
Marta Nagórska, office manager, pełni funkcję finance & coordination manager, poszerzając zakres odpowiedzialności o kontrolę kosztów agencji oraz nadzór nad całościowym budżetem operacyjnym. Odpowiada m.in. za zasadność kosztów operacyjnych, controlling wewnętrzny, a także obszar wynagrodzeń i HR.
(AMS, 12.12.2025)










