Joanna Kaniewska, Aleksandra Malinowska i Julia Heleniak w kreacji That One Agency

Joanna Kaniewska w 180heartbeats+ Jung v Matt współtworzyła kampanie dla marki Yes (fot. materiały prasowe)
Dział kreacji w That One Agency powiększył się o nowy seniorski team kreatywny, który utworzyły Joanna Kaniewska i Aleksandra Malinowska. Powstało także stanowisko creative & influencer marketing specialist, które objęła Julia Heleniak.
Joanna Kaniewska została senior creative art director. Jej poprzednią agencją była 180heartbeats+ Jung v Matt, gdzie współtworzyła kampanie dla marki Yes, BetLic czy akcję społeczną promującą uczciwe praktyki przetargowe – „Promocyjne Bingo”.
Aleksandra Malinowska, senior creative copywriter, wcześniej realizowała projekty w agencji Cukier, gdzie zajmowała się m.in. kampaniami Żabki skierowanymi do pokolenia Z, a także markami Hardmade i Alfa Romeo.
Julia Heleniak wcześniej tworzyła komunikację w social media dla takich marek, jak Instax, Fujifilm i Guseppe.
(AMS, 02.10.2024)
