Rusza nowa kampania Otodom

Kampania jest prowadzona w telewizji i digitalu (fot. materiały prasowe)
21 sierpnia ruszyła kampania Otodom pod hasłem "Anka szukała swojego miejsca na Ziemi". Powstały trzy spoty telewizyjne przedstawiające markę jako platformę randkową, w której klienci znajdują wymarzone domy.
Spotom telewizyjnym towarzyszą działania digitalowe i PR, a także influencer marketing i kampania w mediach społecznościowych. Oficjalnym startem crossmediowej kampanii była pierwsza Otodomówka, czyli nowy format briefingu prasowego z udziałem ekspertów Otodom oraz ambasadorów, w tym Marka Kamińskiego, Joanny Okuniewskiej i Moniki Mrozowskiej.
Zakup czasu w telewizji koordynuje dom mediowy Mindshare, za digital odpowiedzialny jest SalesTube, za komunikację PR marki w mediach odpowiada agencja Linkleaders, a o kanały social media Otodom dba zespół dotRelations. Kampania powstała we współpracy z agencją Leo Burnett. Za produkcję odpowiadał Lucky Luciano Pictures.
(KAP, 21.08.2023)
