Michał Szczur head of digital strategy & training w Mindshare Polska
Michał Szczur jest związany z Mindshare od prawie 15 lat (fot. materiały prasowe)
Z początkiem marca Michał Szczur awansował w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska na stanowisko head of digital strategy & training i zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Parfienowicz.
W nowej roli Szczur będzie odpowiadał m.in. za strategiczne wsparcie klientów, new business, a także szkolenia zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Michał Szczur do zespołu Mindshare Polska dołączył w 2010 roku jako junior executive. W 2015 roku objął stanowisko menedżera w pionie client leadership, natomiast od 2021 roku pełnił rolę digital activation lead. W tym czasie realizował działania dla takich klientów, jak: mBank, Discovery Channel, IBM, NIKE czy Ubisoft.
Michał Szczur zastąpił Agnieszkę Parfienowicz, która podjęła się nowych wyzwań w ramach GroupM Nexus.
(KAP, 08.03.2024)