Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Silver Content Hub przygotuje "Warszawski Miesięcznik Seniorów #Pokolenia"

"#Pokolenia" wydawane są w nakładzie 12 tys. egzemplarzy i dystrybuowane bezpłatnie (fot. materiały prasowe)

Silver Content Hub wygrała przetarg na kompleksowe przygotowanie "Warszawskiego Miesięcznika Seniorów #Pokolenia". Przez kolejne dwa lata zespół agencji będzie opracowywać zawartość magazynu, zajmować się jego składem i drukiem.

Magazyn "#Pokolenia" jest projektem zainicjowanym przez Biuro Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu Miasta st. Warszawy. Silver Content Hub realizuje go we współpracy z Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Nowolipie” i Warszawską Radą Seniorów.

Magazyn adresowany jest do mieszkańców Warszawy w wieku 60+. Materiały w nim zawarte mają zachęcić ich do aktywności fizycznej, umysłowej i zawodowej, troski o zdrowie zaangażowania w życie lokalnej społeczności czy zdobywania kompetencji cyfrowych.

Z redakcją współpracują warszawscy seniorzy

Pismo wydawane jest w nakładzie 12 tys. egzemplarzy i dystrybuowane bezpłatnie w miejscach, w których bywają jego czytelnicy: urzędach dzielnicowych, klubach seniora, miejscach aktywności lokalnej, wybranych placówkach POZ, szpitalach i uniwersytetach trzeciego wieku. Jest też dostępny w wersji online – plik PDF,  dostosowane do wymagań czytników ekranu dla osób niewidomych i niedowidzących, można pobrać na stronie Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Nowolipie".

Pierwszy numer pisma ukazał się w październiku 2018 roku. Z redakcją współpracują warszawscy seniorzy: emerytowani dziennikarze, lokalni liderzy, członkowie Warszawskiej Rady Seniorów i rad dzielnicowych, słuchacze uniwersytetów trzeciego wieku, aktywiści społeczni.

Czym zajmuje się Silver Content Hub?

Silver Content Hub to spółka, która powstała w ramach Silver Agency do obsługi projektów contentowych dła osób dojrzałych, w tym dużych projektów wydawniczych.  Silver Content Hub i Silver Agency należą do grupy kapitałowej agencji komunikacji marketingowej ONE House.

(AMS, 15.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.