Najbardziej angażujący fanpage FMCG w marcu miało Tyskie
W marcu marka Tyskie prowadziła kampanię "Przejdźmy na Ty" (screen Youtube.com/Tyskie)
W marcu 2021 roku profil marki piwa Tyskie na Facebooku był najbardziej angażujący wśród zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii FMCG - wynika z raportu tej firmy.
W marcu najwięcej aktywności wykonano na profilu Tyskie – 33,9 tys. (są to polubienia, komentarze lub udostępnienia postów). Profil ten w porównaniu z lutym awansował o cztery pozycje (marka prowadziła w marcu kampanię "Przejdźmy na Ty").
Drugi był profil marki Bakuś – 32,6 tys. aktywności (wzrost o jedną pozycję), a trzeci profil marki Żołądkowa – 28,6 tys. (spadek o dwie pozycje). Dalej był Jack Daniel’s Tennessee Whiskey – 26,8 tys. aktywności (spadek o dwie pozycje) i Pat&Rub (marka kosmetyczna należąca do Kingi Rusin) – 22,6 tys. (awans o jedno miejsce).
Poziom zaangażowania (wskaźnik storytellers) najwyższy był na profilach marek alkoholowych. Liderem była marka Tyskie – 7,1 tys. (tyle osób polubiło, skomentowało lub udostępniło post). Druga była marka wódki Żołądkowa – 5,6 tys. zaangażowanych osób, a trzecie miejsce zajął profil Jack Daniel’s Tennessee Whiskey - 5,4 tys. zaangażowanych osób. Dalej znalazły się Notino – 4,5 tys. zaangażowanych osób i Bakuś – 4,4 tys.
Na koniec marca najwięcej fanów wśród firm FMCG miał profil Tymbark – 1,4 mln.
W tym tygodniu marka Tyskie rozpoczęła kampanię w prasie, zaadresowaną jednocześnie do czytelników "Newsweeka" i "Sieci", przekonując, że coś ich łączy.
Widzieliście nową reklamę Tyskiego? Kiedy położymy obok siebie Newsweek i Sieci, to tworzy się fajna kreacja z hasłem "Więcej nas łączy, niż dzieli. Przejdźmy na TY" ? pic.twitter.com/gJ4qyF2Iz1
— Jakub Biel (@KubaBiel) April 19, 2021
(IKO, 21.04.2021)