Tyskie chce pogodzić czytelników "Newsweeka" i "Sieci"
Reklamy marki Tyskie ukazały się w wydaniach tygodników dostępnych na rynku od 19 kwietnia (fot. materiały prasowe)
Tyskie adresuje reklamę jednocześnie do czytelników "Newsweeka" i "Sieci", przekonując, że coś ich łączy.
Kompania Piwowarska wykupiła przestrzeń reklamową dla marki Tyskie w znanych z odmiennych poglądów politycznych tygodnikach "Newsweek” i "Sieci”, i opublikowała w każdym z nich połowę reklamy. Po złączeniu reklam widać całość: dłonie stukające się butelkami z imionami Paweł i Gaweł. W ten sposób, nawiązując do bajki Aleksandra Fredry, Tyskie chce zwrócić uwagę, że "Więcej nas łączy, niż dzieli” (hasło reklamy). Reklamy ukazały się w wydaniach tygodników dostępnych na rynku od poniedziałku 19 kwietnia. O możliwości "połączenia" reklam Tyskie i agencja informują na swoich kanałach w social mediach oraz z wykorzystaniem narzędzi PR.
"Bardzo nam zależało, żeby zaadresować nasze działania do czytelników tygodników opinii, które odgrywają wielką rolę w kształtowaniu dyskursu publicznego. Mam nadzieję, że nasza delikatnie humorystyczna i łagodna kreacja chociaż trochę rozładuje napięcie między czytelnikami i twórcami tych mediów. Wierzymy w metodę małych kroków i traktujemy każde takie działanie jak pierwszy krok na drodze do złagodzenia społecznego sporu, w którym wszyscy, w różnym natężeniu, bierzemy udział" – tłumaczy Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie.
Za pomysł, realizację i komunikację akcji odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.
(AMS, 20.04.2021)