Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ING Bank Śląski z Grand Prix konkursu Power of Content Marketing

ING Bank Śląski zdobył 10 nagród w tegorocznej edycji konkursu (fot. materiał prasowe)

Grand Prix 13. edycji konkursu Power of Content Marketing Awards (dawniej Szaplty Roku) zdobył ING Bank Śląski za "bycie trendsetterem technologii, formatów i contentu". 

Chociaż konkurs, organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, oficjalnie ma 55 kategorii, jury ostatecznie przyznało nagrody w 35 z nich - w 20 nie wyłoniono zwycięzcy. ING Bank Śląski otrzymał wyróżnienia w aż 10 kategoriach, m.in. za najlepszą publikację jednorazową czy magazyn dla pracowników.

20-osobowe jury, którego przewodniczącym był zajmujący się retoryką medialną dr hab. Jacek Wiśniewski, przyznało również dwie nagrody specjalne w kategorii Hub Contentowy. Otrzymały je Orange Polska (za "Poradnik Orange treści oparte o dane kluczem do skutecznego Content Hubu" zrealizowany przez Blurank) i BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego ("Serwis kulinarny Akademia Smaku Bosch" zrealizowany przez ContentHouse, Insignia, Performance Media).

 

Cztery nagrody w konkursie otrzymała Skoda Polska, w tym dwie za najlepszą komunikację wideo ("Przejazd na 1 litrze" zrealizowaną przez Isobar, oraz "Vouge Polska x Skoda" autorstwa PHD i Isobar).

Pięć wyróżnień trafiło do właściciela sieci Biedronka Jeronimo Martins Polska.

Jak wyjaśniają organizatorzy celem PoCMA jest promocja polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnianie ich i promocję. Pełna lista zwycięzców znajduje się na stronie internetowej stowarzyszenia.

(KAP, 22.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.