Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: na weekend

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 25, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

77 proc. firm pracujących teraz z biura lub zdalnie chce wprowadzić model hybrydowy

77 proc. polskich firm zamierza na stałe wprowadzić hybrydowy model pracy (fot. Leon/Unsplash)

77 proc. firm, które od marca ub.r. pracują wyłącznie zdalnie lub wyłącznie z biura, po ustaniu zagrożenia pandemicznego zamierza wdrożyć hybrydowy model pracy. Tak wynika z raportu "Powrót do biura – szansa i wyzwanie. Rynek biurowy a koronawirus” opracowanego przez firmę doradczą Colliers.

W badaniu wzięło udział ponad 200 firm z sektorów IT, usług dla biznesu, bankowości i inwestycji, w większości zlokalizowanych w Warszawie i zatrudniających ponad 250 osób. Jedynie 6 proc. z nich deklaruje aktualnie pracę z biura, 60 proc. nadal pracuje tylko w trybie zdalnym.

Z tych dwóch grup respondentów 77 proc. firm planuje wprowadzenie hybrydowego modelu pracy na stałe. Większość chce, aby pracownicy spędzali dwa albo trzy dni na pracy zdalnej (odpowiednio 33 proc. i 35 proc. pytanych). Jedynie co dziesiąty respondent chce, aby praca zdalna odbywała się przez jeden dzień w tygodniu.

Firmy, które pracują aktualnie w systemie hybrydowym (34 proc. wszystkich respondentów), stwierdziły, że już wcześniej praktykowały jakąś formę pracy zdalnej. Wśród nich dominuje model, w którym pracownik pracuje trzy dni w tygodniu zdalnie.

Pełne badanie znajduje się na stronie firmy doradczej Colliers.

(KAP, 25.06.2021)

Pozostałe tematy weekendowe

Redakcje zabezpieczają się przed cyberatakami
Ogilvy to jedyna polska agencja nagrodzona na Cannes Lions
Spór władz Agory i redakcji "GW" masakruje polskie media
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.