Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 04, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dodatek specjalny Biura Reklamy

Press

Do sprzedaży trafił właśnie najnowszy magazyn „Press”, a w nim sekcja specjalna pt. „Biura Reklamy”.

Jej zawartość stanowi niezbędnik każdego marketera oraz media plannera i jest przejrzystą prezentacją działów reklamy i sprzedaży wydawców i nadawców oraz firm zajmujących się promocją.

Tegoroczna publikacja jest wyjatkowa, bo pokazuje szybką transformację działów handlowych w czasie pandemii. Biura reklamy błyskawicznie dostosowały się do nowej sytuacji i przeszły na pracę zdalną, szkoliły się w nowych technologiach, dostosowywały oferty, kontaktowały się z klientami online, przez komunikatory i telefonicznie.

Klienci biur reklamy sprawili, że biznes reklamowy nie stanął w miejscu na cały rok. Po początkowym wstrzymaniu budżetów większość z nich wróciła do komunikacji, dostosowując ją do nowych warunków.

Bez wzgledu na pandemiczną sytuację, niezmienne jest jedno. Marketer bez mediów nie dotrze do potencjalnych klientów, bez nich nie stargetuje swojej kampanii i nie zmierzy jej efektów. 

Press

(04.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.