Dodatek specjalny Biura Reklamy
Do sprzedaży trafił właśnie najnowszy magazyn „Press”, a w nim sekcja specjalna pt. „Biura Reklamy”.
Jej zawartość stanowi niezbędnik każdego marketera oraz media plannera i jest przejrzystą prezentacją działów reklamy i sprzedaży wydawców i nadawców oraz firm zajmujących się promocją.
Tegoroczna publikacja jest wyjatkowa, bo pokazuje szybką transformację działów handlowych w czasie pandemii. Biura reklamy błyskawicznie dostosowały się do nowej sytuacji i przeszły na pracę zdalną, szkoliły się w nowych technologiach, dostosowywały oferty, kontaktowały się z klientami online, przez komunikatory i telefonicznie.
Klienci biur reklamy sprawili, że biznes reklamowy nie stanął w miejscu na cały rok. Po początkowym wstrzymaniu budżetów większość z nich wróciła do komunikacji, dostosowując ją do nowych warunków.
Bez wzgledu na pandemiczną sytuację, niezmienne jest jedno. Marketer bez mediów nie dotrze do potencjalnych klientów, bez nich nie stargetuje swojej kampanii i nie zmierzy jej efektów.
(04.03.2021)