Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debata: przed mediami i reklamą kolejne poważne wyzwania

W debacie udział wzięli Marcin Bruś, Bartosz Wysocki, Sylwia Chada, Andrzej Słomka i Beata Golubińska. W roli prowadzącego Jerzy Minorczyk (screen: YouTube/MagazynPress)

Zapewnienie użytkownikom bezpieczeństwa, w tym chronienie ich przed fake newsami, to jedno z kluczowych dziś wyzwań, przed którym stoją właściciele mediów i platform internetowych. Także ze względu na oczekiwania marek. Do takiego wniosku doszli uczestnicy debaty zorganizowanej w studiu Onetu, która towarzyszyła publikacji sekcji specjalnej magazynu „Press” zatytułowanej „Biura Reklamy Największych Polskich Mediów”.

Jak przypomniał Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy Gazeta.pl, obowiązek zapewnienia internautom dostępu do rzetelnych, wiarygodnych informacji i chronienia ich przed treściami mającymi nimi manipulować stał się szczególnie istotny po wybuchu pandemii koronawirusa. Napaść Rosji na Ukrainę tylko potwierdziła, że jest to obowiązek kluczowy dla wszystkich właścicieli platform komunikacyjnych, bez względu na charakter ich działalności biznesowej.

Ale - jak zauważył Marcin Bruś, dyrektor reklamy Allegro - wojna w Ukrainie przyniosła środowiskom mediów i marketerom również inne wyzwania. Te oczywiste: udzielenie pomocy humanitarnej zarówno uchodźcom, jak i walczącym za naszą wschodnią granicą. Ale też te związane z napływem dziś już ponad 3 mln uchodźców: konieczność odpowiedzi na ich potrzeby zarówno jako odbiorców mediów, jak i klientów np. platform zakupowych.

Kolejnym wyzwaniem jest dziś - zdaniem Sylwii Chady, dyrektorki generalnej TikToka w Europie Środkowej - zachęcenie pracowników do powrotu do biur, po tym jak zagrożenie koronawirusem wymusiło na nich pracę w trybie home office. – Oczywiście przekonaliśmy się, że można pracować w stu procentach zdalnie, ale wierzę, że najlepsze jest to, co powstaje dzięki interakcjom między ludźmi, interakcje te są bardzo ważne – podkreślała Chada.

W debacie, która odbyła się w studiu Onetu w związku z publikacją sekcji specjalnej magazynu „Press” pt. „Biura Reklamy Największych Polskich Mediów”, udział wzięli również Beata Golubińska, dyrektorka zarządzająca obszaru creation and delivery Ringier Axel Springer Polska i Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający JetLine oraz, w roli prowadzącego, Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.

Najważniejsze wątki debaty publikujemy w najnowszym wydaniu magazynu „Press”.

Dodatek "Biura Reklamy Największych Polskich Mediów 2022" można pobrać tutaj.

(RD, 05.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.