Magdalena Milewska szefową nowego departamentu content marketingu w RAS Polska
Magdalena Milewska, szefowa nowego departamentu, jest związana z Ringier Axel Springer Polska od 11 lat (fot. materiały prasowe)
W ramach nowego departamentu content marketingu w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska będzie tworzona strategia i rozwój oferty oraz realizowane partnerstwa strategiczne. Szefową jednostki została Magdalena Milewska.
Nowy departament powstał z połączenia obszarów dotychczas działających w obrębie tematów content marketingu, czyli projektów strategicznych, projektów specjalnych, patronatów mediowych, dedicated sales oraz projektów wideo. Magdalena Milewska stanęła na czele wszystkich zespołów projektowych, tworząc nową strukturę. Będzie odpowiadała m.in. za strategię departamentu, rozwój oferty content marketingu oraz partnerstwa strategiczne. Milewska raportuje do Beaty Golubińskiej, dyrektor zarządzającej w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.
Magdalena Milewska jest związana z Ringier Axel Springer Polska od 11 lat. Dotychczas była dyrektorką projektów wideo w biurze reklamy.
(BAE, 16.02.2021)