Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR poszukuje dyrektora  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR poszukuje dyrektora  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR poszukuje dyrektora  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sekcja "Biura reklamy" w nowym numerze "Press". W niepewny rok z ostrożnym optymizmem

Nasza sekcja specjalna "Biura reklamy" to źródło cennych informacji dla marketerów - polecamy zarówno materiały redakcyjne, jak i prezentacje biur reklamy.

„Rynek mediów i reklamy ma za sobą rok, który „rozpoczął się pod znakiem wojny w Ukrainie, a dalej było już tylko trudniej” – ocenia Anna Bratkowska, trading and investment director Mediabrands, w analizie otwierającej tegoroczne wydanie sekcji specjalnej „Biura Reklamy Największych Polskich Mediów”. W nowym numerze "Press", dostępnym od 1 marca, obszerny raport o tym, jak dziś pracuje się w biurach reklamy, i jak przygotowują się one do nieprzewidywalnych zmian na rynku. Polecamy.

Sekcję specjalną "Biura reklamy największych polskich mediów" pobierz tutaj

Spadek popytu spowodowany wysoką inflacją i zahamowaniem gospodarki odczuwa już wiele branż. Duża grupa marketerów, niepewnych co do przyszłości, na początku br. wstrzymała decyzje co do długofalowych inwestycji w komunikację. W ich działaniach widać też jeszcze większy niż dotąd nacisk na działania ściśle sprzedażowe. W tę stronę idą więc również media, zarówno tradycyjne, jak i internetowe, w tym społecznościowe – tak jak TikTok, który podkreśla skuteczność komunikacji marek obecnych na platformie w uzyskiwaniu konkretnego zwrotu z wydatków na reklamę.

Press

Nasza sekcja specjalna "Biura reklamy" jest źródłem cennych informacji dla marketerów. Polecamy

Szefowie biur reklamy wiedzą o tym, dlatego inwestują w formaty, rozwiązania i narzędzia, które mogą wesprzeć marketerów w osiąganiu celów sprzedażowych. A jednocześnie przypominają, że spójna komunikacja oznacza również dbałość o wizerunek, o osobowość marki. Dzięki oferowanym rozwiązaniom patrzą w przyszłość z ostrożnym optymizmem, bo – jak mówią – mają już za sobą doświadczenia pandemii. Działy sprzedaży reklam musiały już wcześniej zmienić sposób działania, stać się bardziej elastyczne i jeszcze uważniej wsłuchiwać się w potrzeby klientów. A ich liderzy nabrali doświadczenia w takim zarządzaniu zespołem, by nie tylko realizować wyznaczone cele przychodowe, ale też wspierać podwładnych, gdy brakuje im poczucia bezpieczeństwa.

O tym, jak dziś pracuje się w biurach reklamy i jak przygotowują się one do nieprzewidywalnych zmian na rynku, można przeczytać na kolejnych stronach sekcji specjalnej – zarówno w materiale redakcyjnym, jak i w prezentacjach szefów tych biur. Jest więc ona źródłem cennych informacji dla marketerów, którzy mierzą się z podobną niepewnością, jak cały rynek.

Partnerem publikacji jest TikTok. Zachęcamy do lektury. Publikację można pobrać pod tym linkiem.

(RD, 28.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.