Bartosz Wysocki będzie odpowiadał za biuro reklamy Gazeta.pl
Bartosz Wysocki przez ostatnie cztery lata pracował jako chief revenue officer w Bonnier Business Polska (fot. materiały prasowe)
Bartosz Wysocki od lutego będzie chief revenue officerem grupy Gazeta.pl (Agora), odpowiedzialnym za wszystkie aspekty działania biura reklamy portalu. Zastąpił Tomasza Pudlisa, który od grudnia współpracuje z biurem reklamy w roli eksperta.
Wysocki ma nadzorować działy sprzedaży agencyjnej i klienckiej oraz dział rozwoju produktu reklamowego. Do jego obowiązków będą należały także współpraca z działem sprzedaży korporacyjnej Agory oraz strategia i realizacja nowych przedsięwzięć przychodowych. Podlega bezpośrednio dyrektor pionu Gazeta.pl Agnieszce Siuzdak. Do chief revenue officera będą raportować Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl i Magdalena Skrycka, dyrektor działu produktu reklamowego.
Bartosz Wysocki przez 11 lat pracował w Agorze, gdzie był m.in. zastępcą dyrektora ds. klientów strategicznych „Gazety Wyborczej” i dyrektorem sprzedaży grupy Gazeta.pl. Przez ostatnie cztery lata pracował jako chief revenue officer w Bonnier Business Polska, gdzie nadzorował m.in. sprzedaż dziennika "Puls Biznesu” i serwisów internetowych.
(JSX, 13.01.2020)