"Skarb" Rossmanna wrócił jako kwartalnik
Pierwszy numer kwartalnika "Skarb" poświęcony jest trendom
Bezpłatny magazyn "Skarb", dystrybuowany w sieci drogerii Rossmann, od maja ukazuje się jako kwartalnik. Jego nakład to milion egzemplarzy.
– Pismo poświęcone jest tematyce urodowej, nie ma w nim wywiadów z celebrytami czy stałych rubryk np. z modą. Piszemy o tym, w czym Rossmann jest ekspertem. Tematem numeru są wiosenne trendy: między innymi naturalne składniki czy produkty waterless. Kwartalnik ma nową, znacznie atrakcyjniejszą szatę graficzną, na naprawdę wysokim poziomie, z własnymi sesjami – mówi Agata Nowakowska, redaktor naczelna tytułu i rzeczniczka prasowa Rossmanna.
Za layout odpowiada Joanna Skiba, autorami zdjęć są Adam Pluciński i Filip Zwierzchowski. Pierwszy numer "Skarbu" w nowej formule ukazał się w maju. Nakład bezpłatnego kwartalnika to 1 mln egz., a objętość to 146 stron. Magazyn wydaje Rossmann.
Do wiosny ubiegłego roku "Skarb" był miesięcznikiem. W latach 2017-2019 tytuł dla sieci wydawała Agora, a wcześniej Ringier Axel Springer Polska.
(JSX, 02.06.2020)