Mediapanel: Allegro, Media Expert i Shopee liderami serwisów e-commerce
Serwis Allegro odwiedziło w maju 22,03 mln użytkowników (fot. Unsplash.com)
W maju sklep internetowy Empik odnotował największy procentowy wzrost liczby użytkowników w zestawieniu serwisów zakupowych online. Liderem pozostaje Allegro.
Jak wynika z danych Mediapanelu, serwis Allegro odwiedziło w maju br. 22,03 mln użytkowników (spadek o 0,66 proc. w porównaniu z kwietniem). Dalej znalazły się: Media Expert – 11,15 mln (wzrost o 4,09 proc.), Shopee – 10,39 mln (spadek o 4,86 proc.), Aliexpress – 9,94 mln (spadek o 10,29 proc.), Empik – 7,87 mln (wzrost o 10,10 proc.), RTV Euro AGD – 7,82 mln (wzrost o 1,09 proc.), Vinted – 7,75 mln (spadek o 4,56 proc.), Rossmann – 7,31 mln (spadek o 1,28 proc.), Amazon – 6,44 mln (wzrost o 1,87 proc.) i Doz – 6,05 mln (spadek o 1,97 proc.).
W maju najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Allegro – 1 godz. 44 min. Dalej pod tym względem były: Vinted – 55 min, Shopee – 27 min, Aliexpress – 22 min, Empik – 7 min.
Czytaj też: Spółka Srebrna i Tomasz Sakiewicz podzielą się dywidendą ze Słowa Niezależnego
Wymienione serwisy nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.
(BAE, 15.06.2022)