Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W czerwcu spadła liczba użytkowników sklepów internetowych. Ale lider wciąż ten sam

Spośród serwisów zakupowych online Allegro odwiedziło najwięcej użytkowników, bo 21,8 mln (fot. Pexels.com)

Największy procentowy spadek liczby użytkowników w czerwcu w zestawieniu serwisów zakupowych online odnotował Vinted. Tylko Shein i Rossmann przyciągnęły większą liczbę użytkowników niż miesiąc wcześniej. Liderem zestawienia niezmiennie pozostaje Allegro.

Jak wynika z danych Mediapanel, serwis Allegro odwiedziło w czerwcu 21,80 mln użytkowników (spadek o 1,03 proc. w porównaniu z majem 2022).

Dalej znalazły się: Media Expert – 10,96 mln (spadek o 1,73 proc.), Shopee – 10,02 mln (spadek o 3,59 proc.), Aliexpress – 9,69 mln (spadek o 2,57 proc.), Rossmann – 7,64 mln (wzrost o 4,55 proc.), RTV Euro AGD – 7,50 mln (spadek o 3,99 proc.), Empik – 7,15 mln (spadek o 9,17 proc.), Vinted – 6,77 mln (spadek o 12,70 proc.), Amazon – 6,40 mln (spadek o 0,55 proc.) i Shein – 6,23 mln (wzrost o 9,80 proc.).

W czerwcu internauci najwięcej czasu spędzili w serwisie Allegro – 1 godz. 34 min. Dalej były: Vinted – 59 min, Shopee – 25 min, Aliexpress – 24 min 46 s, Shein – 24 min 18 s.

Czytaj też: Dzięki pozostaniu w starym standardzie TVP nadal zyskuje udziały w rynku

Wymienione serwisy nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 15.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.