Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W czerwcu spadła liczba użytkowników sklepów internetowych. Ale lider wciąż ten sam

Spośród serwisów zakupowych online Allegro odwiedziło najwięcej użytkowników, bo 21,8 mln (fot. Pexels.com)

Największy procentowy spadek liczby użytkowników w czerwcu w zestawieniu serwisów zakupowych online odnotował Vinted. Tylko Shein i Rossmann przyciągnęły większą liczbę użytkowników niż miesiąc wcześniej. Liderem zestawienia niezmiennie pozostaje Allegro.

Jak wynika z danych Mediapanel, serwis Allegro odwiedziło w czerwcu 21,80 mln użytkowników (spadek o 1,03 proc. w porównaniu z majem 2022).

Dalej znalazły się: Media Expert – 10,96 mln (spadek o 1,73 proc.), Shopee – 10,02 mln (spadek o 3,59 proc.), Aliexpress – 9,69 mln (spadek o 2,57 proc.), Rossmann – 7,64 mln (wzrost o 4,55 proc.), RTV Euro AGD – 7,50 mln (spadek o 3,99 proc.), Empik – 7,15 mln (spadek o 9,17 proc.), Vinted – 6,77 mln (spadek o 12,70 proc.), Amazon – 6,40 mln (spadek o 0,55 proc.) i Shein – 6,23 mln (wzrost o 9,80 proc.).

W czerwcu internauci najwięcej czasu spędzili w serwisie Allegro – 1 godz. 34 min. Dalej były: Vinted – 59 min, Shopee – 25 min, Aliexpress – 24 min 46 s, Shein – 24 min 18 s.

Czytaj też: Dzięki pozostaniu w starym standardzie TVP nadal zyskuje udziały w rynku

Wymienione serwisy nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 15.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.