Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rossmann startuje z digitalową kampanią marki Babydream

Idea startującej kampanii Babydream ma łączyć dwa światy: przestrzeń domową i sklep Rossmann (screen: YouTube/HandMadeAdvAgency)

Agencja Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny spotu reklamowego marki Babydream z portfolio Rossmann.

Hand Made w wyniku zakończonego w kwietniu przetargu odpowiada za przygotowanie kampanii dla dwóch marek własnych drogerii: Babydream i Domol.

Czytaj też: Maybelline New York z pierwszą w historii wirtualną ambasadorką

Idea startującej kampanii Babydream ma łączyć dwa światy: przestrzeń domową i sklep Rossmann, w którym są produkty spełniające potrzeby dzieci i ich rodziców.

Spot emitowany jest w kanałach digitalowych.

Czytaj też: Szymon Marciniak będzie sędziował finał LM, ale musi zatrudnić PR-owca

(AMS, 06.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.