Maybelline New York z pierwszą w historii wirtualną ambasadorką
Maskarę Falsies Surreal obok globalnej ambasadorki modelki Gigi Hadid promuje wirtualna ambasadorka May (fot. materiały prasowe)
Maybelline New York (L’Oréal Polska) rozpoczyna największą w tym roku kampanię na polskim rynku i w krajach bałtyckich.
Maskarę Falsies Surreal, obok globalnej ambasadorki modelki Gigi Hadid, po raz pierwszy w historii marki promuje wirtualna ambasadorka May. Działania prowadzone pod hasłem "Przenieś rzęsy w inny wymiar" przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.
W digitalowej odsłonie kampanii przewidywany zasięg 15- i 6-sekundowych wideo to 8 mln. Po raz pierwszy na ulicach polskich miast, obok tradycyjnych nośników, pojawią się także citylighty Maybelline New York wykonane w innowacyjnej technice druku soczewkowego.
Czytaj też: E.ON Polska w kampanii zachęca do korzystania z e-rozwiązań
W weekend 24-25 czerwca, w warszawskim centrum handlowym Arkadia, przy salonie Sephora, zaplanowano specjalną strefę z atrakcjami (np. odwiedzający to miejsce będą mogli wcielić się w awatar i znaleźć się na wielkim billboardzie 3D wyświetlanym na zewnątrz galerii). Dodatkowo w wybranych galeriach handlowych i lokalizacjach w całej Polsce pojawią się flagi i animacje 3D, a w drogeriach staną holoboxy.
W sumie w ramach działań OOH zaplanowano dotarcie aż do 10 mln kontaktów. Zorganizowano także największą wysyłkę maskary Falsies Surreal do dziennikarzy i influencerów – przetestuje ją 1200 osób.
Agencja MullenLowe odpowiadała za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii. Z kolei influencerów zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Wysyłkę kreatywną koordynuje Wholly. Media zaplanował i zakupił Wavemaker.
Czytaj też: Szymon Marciniak będzie sędziował finał LM, ale musi zatrudnić PR-owca
(AMS, 05.06.2023)