Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maybelline New York z pierwszą w historii wirtualną ambasadorką

Maskarę Falsies Surreal obok globalnej ambasadorki modelki Gigi Hadid promuje wirtualna ambasadorka May (fot. materiały prasowe)

Maybelline New York (L’Oréal Polska) rozpoczyna największą w tym roku kampanię na polskim rynku i w krajach bałtyckich.

Maskarę Falsies Surreal, obok globalnej ambasadorki modelki Gigi Hadid, po raz pierwszy w historii marki promuje wirtualna ambasadorka May. Działania prowadzone pod hasłem "Przenieś rzęsy w inny wymiar" przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.

W digitalowej odsłonie kampanii przewidywany zasięg 15- i 6-sekundowych wideo to 8 mln. Po raz pierwszy na ulicach polskich miast, obok tradycyjnych nośników, pojawią się także citylighty Maybelline New York wykonane w innowacyjnej technice druku soczewkowego.

Czytaj też: E.ON Polska w kampanii zachęca do korzystania z e-rozwiązań

W weekend 24-25 czerwca, w warszawskim centrum handlowym Arkadia, przy salonie Sephora, zaplanowano specjalną strefę z atrakcjami (np. odwiedzający to miejsce będą mogli wcielić się w awatar i znaleźć się na wielkim billboardzie 3D wyświetlanym na zewnątrz galerii). Dodatkowo w wybranych galeriach handlowych i lokalizacjach w całej Polsce pojawią się flagi i animacje 3D, a w drogeriach staną holoboxy.

W sumie w ramach działań OOH zaplanowano dotarcie aż do 10 mln kontaktów. Zorganizowano także największą wysyłkę maskary Falsies Surreal do dziennikarzy i influencerów – przetestuje ją 1200 osób.

Agencja MullenLowe odpowiadała za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii. Z kolei influencerów zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Wysyłkę kreatywną koordynuje Wholly. Media zaplanował i zakupił Wavemaker.

Czytaj też: Szymon Marciniak będzie sędziował finał LM, ale musi zatrudnić PR-owca

(AMS, 05.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.