E.ON Polska w kampanii zachęca do korzystania z e-rozwiązań
Kampania działa już w internecie, a w czerwcu w Warszawie trafi na nośniki OOH (fot. materiały prasowe)
Kampania E.ON Polska zachęcać ma do korzystania z e-rozwiązań, które pomogą klientom lepiej zarządzać energią elektryczną w domach.
Trwa kampania informacyjna E.ON Polska pod hasłem "Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty”. Spółka promuje w niej cyfrowe rozwiązania i ułatwienia dla klientów, dzięki którym mogą wygodnie i na bieżąco kontrolować zużycie energii. W serwisie Mój E.ON firma udostępnia szereg cyfrowych narzędzi – dzięki nim klienci mogą na bieżąco kontrolować zużycie prądu i płacić za jego realne wykorzystanie.
Czytaj też: Euvic i Audioteka stworzyły projekt "Error" – serial o cyberbezpieczeństwie
Kampania działa już w internecie, a w czerwcu w Warszawie trafi na billboardy, siatki wielkoformatowe, wiaty przystankowe i autobusowe.
Za wsparcie realizacji kampanii "Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty" w warstwie marketingowej odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Agencja MSL wspiera kampanię w działaniach public relations.
Czytaj też: Szymon Marciniak będzie sędziował finał LM, ale musi zatrudnić PR-owca
(AMS, 05.06.2023)