Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

E.ON Polska w kampanii zachęca do korzystania z e-rozwiązań

Kampania działa już w internecie, a w czerwcu w Warszawie trafi na nośniki OOH (fot. materiały prasowe)

Kampania E.ON Polska zachęcać ma do korzystania z e-rozwiązań, które pomogą klientom lepiej zarządzać energią elektryczną w domach.

Trwa kampania informacyjna E.ON Polska pod hasłem "Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty”. Spółka promuje w niej cyfrowe rozwiązania i ułatwienia dla klientów, dzięki którym mogą wygodnie i na bieżąco kontrolować zużycie energii. W serwisie Mój E.ON firma udostępnia szereg cyfrowych narzędzi – dzięki nim klienci mogą na bieżąco kontrolować zużycie prądu i płacić za jego realne wykorzystanie.

Czytaj też: Euvic i Audioteka stworzyły projekt "Error" – serial o cyberbezpieczeństwie

Kampania działa już w internecie, a w czerwcu w Warszawie trafi na billboardy, siatki wielkoformatowe, wiaty przystankowe i autobusowe.

Za wsparcie realizacji kampanii "Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty" w warstwie marketingowej odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Agencja MSL wspiera kampanię w działaniach public relations.

Czytaj też: Szymon Marciniak będzie sędziował finał LM, ale musi zatrudnić PR-owca

(AMS, 05.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.