Mediapanel: Allegro, AliExpress i Shopee liderami zestawienia e-commerców
W kwietniu serwis Shopee.pl miał 10,92 mln użytkowników i zajął trzecie miejsce w zestawieniu e-commerców (screen Youtube.com/Shopee Polska)
W kwietniu sklep internetowy Shopee.pl odnotował największy procentowy wzrost liczby użytkowników w zestawieniu serwisów zakupowych online, wyprzedzając Mediaexpert.pl, który trafił na trzecie miejsce zestawienia. Liderem ponownie Allegro.pl.
Jak wynika z danych Mediapanelu, serwis Allegro.pl odwiedziło w kwietniu 22,18 mln użytkowników (wzrost o 0,66 proc. w porównaniu z marcem 2022 roku). Dalej znalazły się: AliExpress.com - 11,08 mln (spadek o 4,37 proc.), Shopee.pl - 10,92 mln (wzrost o 7,27 proc.), Mediaexpert.pl - 10,72 mln (spadek o 0,13 proc.), Vinted.pl - 8,12 mln (wzrost o 2,10 proc.), Euro.com.pl - 7,73 mln (spadek o 1,96 proc.), Rossmann.pl - 7,40 mln (spadek o 5,92 proc.), Empik.com - 7,15 mln (spadek o 9,13 proc.), Amazon.pl - 6,32 mln (wzrost o 5,24 proc.) i Doz.pl - 6,17 mln (spadek o 12,95 proc.)
Czytaj też: Internauci zarzucają Lidlowi wykorzystywanie ukraińskiej flagi do promocji
W kwietniu najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Allegro - 1 godz. 41 min. Dalej były: Vinted.pl - 1 godz. 26 min, Shopee.pl - 26 min, AliExpress.com - 22 min, Empik.com - 6 min.
Wymienione serwisy nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.
(BAE, 10.05.2022)