Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: Allegro, AliExpress i Shopee liderami zestawienia e-commerców

W kwietniu serwis Shopee.pl miał 10,92 mln użytkowników i zajął trzecie miejsce w zestawieniu e-commerców (screen Youtube.com/Shopee Polska)

W kwietniu sklep internetowy Shopee.pl odnotował największy procentowy wzrost liczby użytkowników w zestawieniu serwisów zakupowych online, wyprzedzając Mediaexpert.pl, który trafił na trzecie miejsce zestawienia. Liderem ponownie Allegro.pl.

Jak wynika z danych Mediapanelu, serwis Allegro.pl odwiedziło w kwietniu 22,18 mln użytkowników (wzrost o 0,66 proc. w porównaniu z marcem 2022 roku). Dalej znalazły się: AliExpress.com - 11,08 mln (spadek o 4,37 proc.), Shopee.pl - 10,92 mln (wzrost o 7,27 proc.), Mediaexpert.pl - 10,72 mln (spadek o 0,13 proc.), Vinted.pl - 8,12 mln (wzrost o 2,10 proc.), Euro.com.pl - 7,73 mln (spadek o 1,96 proc.), Rossmann.pl - 7,40 mln (spadek o 5,92 proc.), Empik.com - 7,15 mln (spadek o 9,13 proc.), Amazon.pl - 6,32 mln (wzrost o 5,24 proc.) i Doz.pl - 6,17 mln (spadek o 12,95 proc.)

Czytaj też: Internauci zarzucają Lidlowi wykorzystywanie ukraińskiej flagi do promocji

W kwietniu najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Allegro - 1 godz. 41 min. Dalej były: Vinted.pl - 1 godz. 26 min, Shopee.pl - 26 min, AliExpress.com - 22 min, Empik.com - 6 min.

Wymienione serwisy nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 10.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.