Mediapanel: Allegro, AliExpress i Media Expert najpopularniejszymi e-commerce'ami
Serwis Allegro.pl odwiedziło w marcu 22,03 mln użytkowników (fot. Pexels.com)
W marcu sklep internetowy Sinsay.com odnotował największy procentowy wzrost liczby użytkowników w zestawieniu serwisów zakupowych online. Vinted wyprzedziło Euro.com.pl. Liderem jest ponownie Allegro.pl.
Jak wynika z danych Mediapanel, serwis Allegro.pl odwiedziło w marcu 22,03 mln użytkowników (wzrost o 1,21 proc. w porównaniu z lutym 2022). Dalej znalazły się: Aliexpress.com - 11,59 mln (spadek o 1,37 proc.), Mediaexpert.pl - 10,73 mln (spadek o 4,93 proc.), Shopee.pl - 10,18 mln (wzrost o 11,78 proc.), Vinted.pl - 7,95 mln (wzrost o 2,45 proc.), Euro.com.pl - 7,89 mln (spadek o 3,04 proc.), Empik.com - 7,87 mln (spadek o 0,64 proc.), Rossmann.pl - 7,87 mln (wzrost o 7,05 proc.), Doz.pl - 7,08 mln (wzrost o 10,27 proc.) i Sinsay.com - 6,70 mln (wzrost o 50,29 proc.).
W marcu najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Allegro - 1 godz. 45 min. Dalej były: Vinted.pl - 1 godz. 27 min, Shopee.pl - 24 min, Aliexpress.com - 22 min, Rossmann.pl - 7 min.
Czytaj też: Mediapanel: w marcu Naszemiasto.pl liderem zestawienia serwisów regionalnych
Wymienione serwisy nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.
(BAE, 13.04.2022)