Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w marcu Naszemiasto.pl liderem zestawienia serwisów regionalnych

W marcu serwis Naszemiasto.pl odwiedziło 8,55 mln internautów (screen Naszemiasto.pl)

W marcu Naszemiasto.pl (Polska Press) ponownie zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu serwisów z informacjami lokalnymi i regionalnymi. Największy procentowy wzrost liczby użytkowników zanotował serwis Spottedlublin.pl.

Jak wynika z badania Mediapanel, w marcu serwis Naszemiasto.pl (Polska Press) odwiedziło 8,55 mln internautów (wzrost o 0,47 proc. w porównaniu z marcem 2021). Dalej w zestawieniu serwisów publikujących informacje lokalne i regionalne znalazły się: Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 7,39 mln (spadek o 5,72 proc.), Wyborcza.pl (Agora) - 6,14 mln (wzrost o 1,99 proc.), Se.pl (ZPR Media) - 5,44 mln (spadek o 0,04 proc.), Fakt.pl (RASP) - 3,34 mln (spadek o 29,36 proc.), Spottedlublin.pl (Grupa Spotted) - 2,79 mln (wzrost o 108,55 proc.), Pomorska.pl (Polska Press) - 2,62 mln (spadek o 4,73 proc.), Trojmiasto.pl (Trojmiasto.pl) - 2,47 mln (spadek o 6,76 proc.), Warszawawpigulce.pl - 2,14 mln (wzrost o 48,40 proc.) i Wp.pl (Wirtualna Polska Holding) - 2,04 mln (wzrost o 39,31 proc.).

Spośród analizowanych serwisów internauci w lutym najwięcej czasu spędzili w serwisie Trojmiasto.pl (15 min 34 s). Kolejne były: Onet.pl - 8 min 26 s, Naszemiasto.pl - 4 min 31 s i Fakt.pl - 4 min 28 s, Wyborcza.pl - 4 min 4 s, Se.pl - 2 min 49 s.

Czytaj też: Od początku ataku Rosji na Ukrainę serwisy informacyjne zanotowały
30-proc. wzrost popularności

Wszystkie serwisy były audytowane.

(BAE, 12.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.