Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 31, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Chylińska odcina się od reklamy z przeróbką piosenki O.N.A.

W reklamowej wersji przerobioną piosenkę O.N.A. śpiewają chomiki (screen: YouTube.com/Media Expert)

Piosenkarka Agnieszka Chylińska napisała w mediach społecznościowych, że nie ma nic wspólnego z przeróbką piosenki "Znalazłam", wykorzystaną w reklamie sieci supermarketów RTV i AGD Media Expert.

"Autorami piosenki są Waldek Tkaczyk i Grzegorz Skawiński, mają Oni pełne prawo wykorzystywać ją zgodnie z własnymi pomysłami wizerunkowymi" - napisała Chylińska w swoich oficjalnych kanałach. Pod oświadczeniem podpisana jest również agencja artystyczna Top Management. 

W reklamowej wersji przerobioną piosenkę O.N.A. śpiewają chomiki. W nawiązaniu do tego Agnieszka Chylińska wrzuciła na Facebook i Instagram zdjęcie tablicy z napisem: "To śpiewa Grześ i Waldziu! Ja nie jestem wiewiórką".

(MNI, 31.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.