Agnieszka Chylińska odcina się od reklamy z przeróbką piosenki O.N.A.
W reklamowej wersji przerobioną piosenkę O.N.A. śpiewają chomiki (screen: YouTube.com/Media Expert)
Piosenkarka Agnieszka Chylińska napisała w mediach społecznościowych, że nie ma nic wspólnego z przeróbką piosenki "Znalazłam", wykorzystaną w reklamie sieci supermarketów RTV i AGD Media Expert.
"Autorami piosenki są Waldek Tkaczyk i Grzegorz Skawiński, mają Oni pełne prawo wykorzystywać ją zgodnie z własnymi pomysłami wizerunkowymi" - napisała Chylińska w swoich oficjalnych kanałach. Pod oświadczeniem podpisana jest również agencja artystyczna Top Management.
W reklamowej wersji przerobioną piosenkę O.N.A. śpiewają chomiki. W nawiązaniu do tego Agnieszka Chylińska wrzuciła na Facebook i Instagram zdjęcie tablicy z napisem: "To śpiewa Grześ i Waldziu! Ja nie jestem wiewiórką".
(MNI, 31.12.2019)