TV Trwam spadła z 30. na 45. miejsce w rankingu najchętniej oglądanych telewizji
Rok do roku udział kanału w rynku zmniejszył się z 0,52 proc. do 0,36 proc. (screen: Tv-trwam.pl)
Udział TV Trwam w rynku w 2018 roku wyniósł 0,36 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.
Ze sprawozdania KRRiT wynika, że TV Trwam była w 2018 roku na 45. pozycji w rankingu najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych (w 2017 roku - na 30. miejscu).
Rok do roku udział kanału w rynku zmniejszył się z 0,52 proc. do 0,36 proc. Średnia dobowa widownia kanału wyniosła 23 tys. i była niższa o 10,3 tys. niż rok wcześniej.
Wyniki TV Trwam nie są dostępne w panelu Nielsen Audience Measurement, ale firma prowadzi pomiar tej stacji na zlecenie KRRiT.
TV Trwam dostępna jest na satelicie, w sieciach kablowych i na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
(KOZ, 03.06.2019)