Widownia drugiego sezonu "Hotelu Paradise" dochodziła w TVN Siedem do miliona
Drugi sezon przyciągnął mniej widzów niż pierwszy (fot. materiały prasowe)
Średnio 637 tys. widzów oglądało w TVN Siedem drugi sezon randkowego reality show "Hotel Paradise".
Program można było oglądać od 31 sierpnia do 19 listopada. Był emitowany od poniedziałku do czwartku o 20, a później - od 5 października - o 20.30. Najwięcej widzów, bo 1 mln, przyciągnął odcinek finałowy.
TVN Siedem, pokazując "Hotel Paradise", miał średnio 4,42 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, dla porównania w tym czasie udział TV 4 wynosił 8,87 proc., TV Puls - 3,69 proc., a TTV - 1,31 proc. W grupie komercyjnej Siódemka miała 7,72 proc. udziału (TV 4 - 7,52 proc., TV Puls - 4,27 proc., TTV - 2,27 proc.).
Według danych cennikowych, z reklam emitowanych wokół randkowego reality show TVN Siedem zebrał 21,3 mln zł.
Pierwsza edycja "Hotelu Paradise", pokazywana od 24 lutego do 17 kwietnia, przyciągała do Siódemki średnio 704 tys. widzów. TVN szykuje trzecią edycję reality show. Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 23.11.2020)