"Twoja twarz brzmi znajomo" przyciąga mniej widzów, ale Polsat liderem
Pokazując program, Polsat miał średnio 10,29 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (fot. materiały prasowe)
Program rozrywkowy "Twoja twarz brzmi znajomo" jesienią oglądało w Polsacie średnio 963 tys. widzów - o 444 tys. mniej niż przed rokiem.
Polsat w jesiennej ramówce pokazywał 13. edycję "Twoja twarz brzmi znajomo" w soboty po 22, od 5 września do 7 listopada. Najwięcej widzów - 1,28 mln - przyciągnął ostatni odcinek.
Stacja, emitując program, miała średnio 10,29 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich stacji z tzw. wielkiej czwórki. W tym czasie udział TVP 2 wynosił 10,23 proc., TVP 1 - 8,79 proc., a TVN - 5,46 proc. W grupie komercyjnej Polsat z udziałem 9,42 proc. przegrywał z telewizyjną Dwójką (10,2 proc.).
Polsat, z reklam wyemitowanych wokół programu jesienią, uzyskał - według danych cennikowych - 22,6 mln zł. Stacja zaczęła pokazywać 13. sezon w marcu, ale po dwóch odcinkach, z powodu pandemii, przerwała emisję. 12. edycja "Twoja twarz brzmi znajomo" jesienią 2019 roku przyciągnęła do Polsatu średnio 1,41 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 10.11.2020)