"Rolnik szuka żony" z większą widownią, TVP 1 liderem rynku
Jesienią program oglądało więcej widzów niż przed rokiem (fot. materiały prasowe)
Siódma edycja reality show "Rolnik szuka żony" przyciągnęła do TVP 1 średnio 3,63 mln widzów – o 102 tys. więcej, niż szósta rok temu.
Telewizyjna Jedynka pokazywała program w niedziele o 21.15, od 13 września do 13 grudnia. Najwięcej widzów – 3,91 mln – przyciągnął odcinek nadany 1 listopada.
TVP 1, emitując "Rolnik szuka żony", miała średnio 24,68 proc. udziału w rynku – najwięcej spośród wszystkich telewizji. W tym czasie udział Polsatu wynosił 9,26 proc., TVN – 7,06 proc., a TVP 2 – 4,36 proc. W grupie komercyjnej rezultat Jedynki był niższy – 21,93 proc., ale też zapewnił jej pozycję lidera.
Z reklam wokół programu TVP 1 – według danych cennikowych – uzyskała łącznie 24,7 mln zł.
Szóstą edycję reality show „Rolnik szuka żony” jesienią 2019 roku oglądało w Jedynce średnio 3,53 mln widzów. Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 15.12.2020)