W listopadzie TVP 1 liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej
W grupie ogólnej TVP 1 wyprzedził w listopadzie TVN (fot. Pexels.com)
W listopadzie TVP 1 uzyskała największy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej, a TVN - w komercyjnej.
W grupie ogólnej udział TVP 1 w rynku wyniósł 9,89 proc., co oznacza spadek z 10,14 proc. w listopadzie 2019 roku. Drugi był Polsat, mając 8,06 proc. udziału wobec 9,17 proc. rok wcześniej. Na trzecim miejscu znalazł się TVP 2, który wyprzedził TVN. Dwójka miała 7,75 proc. udziału (spadek z 8,18 proc.), a TVN - 7,58 proc. (spadek z 8,72 proc.). Pierwszą piątkę zamykał TVN 24, osiągając wzrost z 4,34 proc. do 6,05 proc.
Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: TVP Info - 4,26 proc. (wzrost z 3,76 proc.), TV Puls - 3,76 proc. (spadek z 3,94 proc.), TVN Siedem - 3,68 proc. (wzrost z 3,06 proc.), TV 4 - 3,64 proc. (spadek z 4,02 proc.) i Polsat News - 2,32 proc. (wzrost z 1,26 proc.).
W grupie komercyjnej prowadził TVN, zdobywając 9,72 proc. wobec 11,51 proc. przed rokiem. Udział Polsatu spadł z 10,14 proc. do 9,14 proc., TVP 2 - z 7,26 proc. do 6,33 proc., a TVP 1 - z 6,51 proc. do 5,91 proc.
Dalej były: TVN Siedem - 5,16 proc. (wzrost z 3,69 proc.), TV Puls - 4,3 proc. (4,3 proc. rok temu), TVN 24 - 3,91 proc. (wzrost z 2,15 proc.), TV 4 - 3,43 proc. (spadek z 3,89 proc.), TTV - 3,04 proc. (spadek z 3,42 proc.) i Puls 2 - 2,32 proc. (wzrost z 2,12 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 02.12.2020)