AD wo/MAN 2018. Przemek Bogdanowicz ogłasza nominację w kategorii Agencje reklamowe
Patrycja Bruź-Soniewicka, chief operating officer Brand New Galaxy jest drugą osobą nominowaną w konkursie AD wo/MAN 2018 roku w kategorii Agencje reklamowe. Jej nominację ogłosił Przemek Bogdanowicz, partner i dyrektor kreatywny 2012 Agency.
W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.
Przez kolejne dni w„Presserwisie” i na Press.pl będziemy prezentować wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.
W kategorii Agencje reklamowe drugą nominowaną jest Patrycja Bruź-Soniewicka, chief operating officer BNG. Zaledwie po roku działalności Brand New Galaxy wypracowała na koniec 2018 roku 28 mln zł przychodu. Mimo że jest agencją lokalną, w jej pokaźnym portfolio klientów są i tacy, dla których pracuje globalnie (m.in. Coty i Bayer). Ponad 240-osobowy obecnie zespół stale się rozrasta, przyciągając fachowców i kreatywne talenty. Patrycja Bruź-Soniewicka współtworzyła strategię rozwoju agencji, była również odpowiedzialna za dołączanie nowych podmiotów. Brand New Galaxy obecnie tworzy sześć podmiotów: Pathfinder 23, Spacecamp, Life on Mars, Synthrone oraz Man on the Moon.
W latach 2012-2017 pracowała w Saatchi & Saatchi IS, była m.in. dyrektorem zarządzającym Saatchi & Saatchi Poland. Pracowała też w PepsiCo oraz w agencji BBDO Warszawa. W lutym Patrycja Bruź-Soniewicka zdecydowała, z powodów osobistych, o zakończeniu pracy w Brand New Galaxy.
Nominację w tej kategorii ogłosił Przemek Bogdanowicz, partner i dyrektor kreatywny 2012 Agency.
⇒ Zobacz też pierwszą nominację w kategorii Agencje reklamowe
Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).
Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.
Partnerzy: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu.
(PAZ, 05.03.2019)