Wydanie: PRESS 01/2004

Efektownie i efektywnie

Najlepsze polskie kampanie reklamowe – studium przypadków.

Wielu prezesów firm co roku zadaje sobie to samo pytanie: Czy pieniądze wydane na reklamę się zwrócą? Aby tak się stało, potrzeba dobrego konceptu marketingowego, zrozumienia grupy docelowej, odpowiedniej kreacji, precyzyjnego przełożenia jej na papier czy taśmę filmową i zaplanowania w mediach. Jeśli dodamy do tego porozumienie między przedstawicielami klienta i agencji i obopólne zaufanie, to jest szansa, że kampania będzie skuteczna, co potwierdzi wzrost sprzedaży i udziałów w rynku.

Tak się stało w przypadku kampanii nagrodzonych w konkursie efektywności reklamowej Effie Awards 2003. Do powodzenia kampanii piwa Heineken wystarczyło dobre poprowadzenie używanego wcześniej formatu. Kampania pasty Blend-a-med odniosła sukces dzięki odważnemu pomysłowi marketingowemu. Aby herbata Saga pokonała tańszego konkurenta, nie trzeba było obniżać jej ceny.

Małgorzata Zgutka

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.