Wydanie: PRESS 08/2011
Zielone ramię CSR
- Jeśli prowadzisz biznes społecznie odpowiedzialny, reklamuj go
RWE wybudował farmę wiatrową w Suwałkach, Energa zainwestowała w blok do produkcji biomasy w elektrociepłowni w Elblągu, KGHM realizuje program promocji zdrowia w rejonach stref ochronnych hut miedzi w Głogowie i Legnicy. Te i inne proekologiczne działania firmy nagłaśniały w komunikatach prasowych, na swoich stronach internetowych, w zakładowych wydawnictwach i podczas spotkań z mieszkańcami. O ile informacje o wartych setki milionów złotych ekoinwestycjach dotarły do kontrahentów, dostawców i partnerów biznesowych, o tyle, jak zauważają same przedsiębiorstwa, nie zapisały się w świadomości społecznej. Bo nie tędy droga – mówi branża PR i firmy doradcze. – By dotrzeć do klientów, którzy są głównymi adresatami i beneficjentami starań firm, należałoby informować o tych przedsięwzięciach w tradycyjnych działaniach reklamowych – twierdzi Magdalena Dembińska, specjalista z zespołu ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w PwC.
Więcej w sierpniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter