Wydanie: PRESS 08/2011
Twarze budują prestiż
- Uczelnie doceniają siłę promocyjną znanych postaci goszczących z wykładami
Honorarium 80 tys. zł za gościnny wykład Lecha Wałęsy na tle 150 tys. dol. za godzinną prezentację b. wiceprezydenta USA Ala Gore’a może się wydawać kwotą niewygórowaną. Ale i tak dla polskich uczelni to próg nie do przeskoczenia. Dlatego rzadko sięgają one po nazwiska rangi globalnej, co nie znaczy, że nie zdają sobie sprawy z promocyjnej siły znanych twarzy.
Nie mogąc sięgnąć po gości ze światowej pierwszej ligi, polskie uczelnie zapraszają wybitnych specjalistów w określonych dziedzinach. Ci nie wywołują co prawda takiego rozgłosu jak postacie znane powszechnie, ale i tak przyciągają uwagę mediów.
Więcej w sierpniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter