Wydanie: PRESS 03/2011

Zawsze emocje

Zdjęcie Jodi Bieber, które wygrało tegoroczny konkurs World Press Photo, wywołuje skrajne opinie. Można usłyszeć zarzut, że nie wygrało ani zdjęcie, ani fotograf. Zwyciężył po prostu temat.
Nie zgadzam się. To jest świetne i poruszające zdjęcie, a przy tym pokazuje ważny temat prostymi środkami, bez wyrafinowanej techniki. Technika w tej fotografii to sposób, w jaki fotograf podchodzi do tematu. Według mnie historia World Press Photo pokazuje wyraźnie, że technika zawsze okazuje się najmniej istotnym elementem. Tu chodzi o czas, niekiedy o ten jeden moment, a zawsze o emocje. To nie jest konkurs, w którym liczy się technika. Postawiliśmy po prostu na mocną fotografię.



Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.