TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 03/2011

Im się chce

O  powstaniu Fabryki Opowieści zadecydował wypadek samochodowy, który na kilka miesięcy przykuł Monikę Górską do łóżka. Nie mogąc robić reportaży, ta dziennikarka poznańskiego oddziału TVP postanowiła zająć się nimi bardziej teoretycznie. Przygotowując pierwszy w Polsce podręcznik reportażu telewizyjnego i zbierając materiały do doktoratu na ten temat, rozmawiała z ludźmi, którzy temu gatunkowi poświęcili większość dziennikarskiego życia. – Fabryka Opowieści zrodziła się z naszych dyskusji, wymiany doświadczeń i analizy sytuacji w mediach. Spotkałam ludzi, którzy chcieli zainwestować swój czas w Fabrykę Opowieści, nie pytając, co będą z tego mieli – opowiada Górska. – Frustracja i poczucie osamotnienia są teraz w naszym zawodzie tak duże, że albo coś z tym zrobimy, albo powinniśmy pomyśleć o zmianie pracy. Postanowiliśmy nie narzekać i zacząć coś zmieniać – wspomina.


   Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.