Wydanie: PRESS 03/2011

Miasto movie

Kraków wygrał zacięty bój o bollywoodzką superprodukcję „Aazaan”, co ma się przełożyć na promocję całego regionu, w pierwszej kolejności w dalekich Indiach. Oferta krakowian pokonała tę przygotowaną przez Czechów, uznawanych za mistrzów w promocji miast i regionów w filmach.
– Na zdobycie tego kontraktu wystarczyły dwa lata – mówi z satysfakcją Rafał Orlicki, zastępca dyrektora Krakowskiego Biura Festiwalowego. Jak sam przyznaje, wstępnie zakładał, że pierwsze sukcesy przyjdą dopiero po pięciu latach. Cieszy go też co innego: – Początkowo miasto miało udawać stolicę Czech, a ostatecznie gra stolicę Małopolski.



  Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.